چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
فتح اللهی - مشهد

حوزه/مدير پژوهش حوزه علميه خراسان از شرکت فعال این مرکز در نمايشگاه پژوهش و فناوري خراسان رضوي خبر داد.

حجت الاسلام فتح اللهي، در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» در مشهد با اعلام اين مطلب گفت: نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي و فناوري خراسان رضوي با حضور موسسات، مراكز و ادارات پژوهشي، از روز گذشته آغاز به كار كرد كه حوزه علميه خراسان نيز در اين نمايشگاه حضور فعالي دارد.

وي افزود: فعاليت ها و دستاوردهاي علمي و پژوهشي حوزويان در اين نمايشگاه مورد استقبال قرار گرفته كه در اين ميان غرفه معرفي سند چشم انداز 20 ساله حوزه علميه خراسان يكي از بخش هاي مهم و مورد توجه بازديدكنندگان مي باشد.

حجت الاسلام فتح اللهي از علما، اساتيد، روحانيون و طلاب اين حوزه دعوت كرد تا با مراجعه به اين نمايشگاه از نزديك با فعاليت هاي پژوهشي حوزويان و نيز دستاوردهاي محققان دانشگاه ها و سازمان هاي مختلف استان ديدن كنند.

برپایه این گزارش، 170 شرکت فعال در زمینه فناوری و پژوهش مرتبط با دستگاه های اجرایی خراسان رضوی در این نمایشگاه شرکت دارند و آخرین دستاوردهای خود را در زمینه پژوهش، فناوری، تقاضا و عرضه فناوری در سطح خراسان رضوی در 10 هزار مترمربع از فضای نمایشگاه مزبور به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی از 23 تا 26 دی ماه جاری از ساعت 10 الی 19 در محل نمايشگاه بين المللي مشهد پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha